Kategori arşivi: Gezdim Gördüm

36. Uluslararası Kitap Fuarı 2017 – Tüyap

Bugün İstanbul 36.Uluslararası Kitap Fuarının son günüydü. Ben de bari son günü kaçırmayayım dedim. Bir yandan da daha önce gidenlerden duyduğum izdiham nedeniyle pek bir gönülsüzdüm. O kadar kalabalık beni tutuyor maalesef. Fuar metrobüs Beylikdüzü son durağında. Girişi 5,00 Tl, … Okumaya devam et

Gezdim Gördüm kategorisine gönderildi | , , , , , ile etiketlendi | Yorum yapın

Madame Tussauds Müzesi – Beyoğlu

Bol fotoğraflı bir müze yazısına hazır mısınız? Bu müze başka müze, Madame Tussauds. Londra’daki Madame Tussauds müzesini görmemiş olabiliriz ama artık bizim de bir balmumu müzemiz var. Öncelikle kısaca müze hakkında bilgi vereyim. İstanbul, Taksim, İstiklal caddesinin üstünde, girişi tam … Okumaya devam et

Gezdim Gördüm kategorisine gönderildi | , , , , ile etiketlendi | Yorum yapın

Anı Tur ile Abant Yedigöller Gezimiz

Bu hafta sonu kankamla AnıTur’un Abant Yedigöller Turuna gittik.Geçen hafta ki Kapadokya Gezisinden önce bu geziden bahsetmeyi düşünüyorum.Onu ne zaman yazarım Allah Kerim. Öncelikle arkadaşlarımla daha önce de kültür turlarına katıldığımı söylemek isterim. Her yıl 1-2 defa katılırım ama bundan … Okumaya devam et

Gezdim Gördüm kategorisine gönderildi | , , , , , , , , , , , , , , , , ile etiketlendi | 3 Yorum

Güldür Güldür Show

14 Aralık Çarşamba günü eşim ve onun iş yerinden arkadaşlarıyla Güldür Güldür Show’a gittik.Uzun zamandır yapmak istediğimiz bir şeydi. Zaten her akşam televizyonda seyrettiğimiz tek şey diyebilirim. Biletleri biletix ten aldık. Tam 110, öğrenci de 90 tl…Balkonda ikinci sıradaydık. Ben … Okumaya devam et

Gezdim Gördüm kategorisine gönderildi | , , , , , , , , , , , , , , , ile etiketlendi | Yorum yapın

Cha’ya Galata

Cumartesi tiyatrodan sonra arkadaşımla gidip oturabileceğimiz bir yer arıyordum ve internette Cha’ya Galata’yı buldum. Bir çoğunuz belki biliyorsunuzdur ama ben yeni keşfettim. Benim gibi bilmeyenler için biraz bahsetmek istiyorum. Mekanın adresi Şahkulu, Şah Kulu Bostan Sk. No:22, 34421 Beyoğlu/İstanbul, Türkiye … Okumaya devam et

Gezdim Gördüm kategorisine gönderildi | , , , , , ile etiketlendi | 2 Yorum

Hobbit House Balat – Paylaş Kurtul

Sonbaharın hüznünü dağıtmak için yapılabilecek en güzel şey nedir diye düşünürken denk geldim sayfalarına.Evde kışlıkları çıkarırken artık kullanmadığımız ve ihtiyacı olanlara vermek üzere ayırdığım giysiler vardı. Onları nereye versem diye düşünüyordum. Facebookta Hobbit House Balat’ın “Paylaş Kurtul” adını verdikleri bir … Okumaya devam et

Genel, Gezdim Gördüm kategorisine gönderildi | , , , , , , , , , , , , ile etiketlendi | Yorum yapın

Rahmi Koç Müzesi

Geçen hafta arkadaşlarımla Rahmi Koç müzesine gittik. Kesinlikle planlarımın dışındaydı. Ama davet edilince ve müze denince fazla nazlanmadım. İyi de yapmışım. Bu ayki gezenti listemde ikinci müzem oldu. Hiç fena değil. Müze Hasköy’de. Giriş 15 Tl. Hafta sonları saat akşam … Okumaya devam et

Gezdim Gördüm kategorisine gönderildi | , , , , , , , ile etiketlendi | Yorum yapın

İstanbul Oyuncak Müzesi

Geçen hafta sonu birden bire aklıma esti ve bir arkadaşımla, bana göre İstanbul’un öbür ucunda olan Oyuncak Müzesi’ne gittik. Göztepe de yer alan Oyuncak Müzesinin sahibi bildiğiniz gibi Şair Sunay Akın. Müzenin sitesinde yer alan mevcut bilgilerden alıntı yapayım. “İstanbul … Okumaya devam et

Genel, Gezdim Gördüm kategorisine gönderildi | , , ile etiketlendi | Yorum yapın

Fethiye Tatilim

Geçen hafta itibariyle tatile çıktığım için bir süredir bloğumu güncelleyemedim.6 gün süren bu tatil tamamen plansız programsız bir tatildi ama neredeyse en güzel tatillerimizden biri oldu. Fethiye çok uzun süre önce gittiğim ve hayal meyal hatırladığım bir yerdi. Sadece çok … Okumaya devam et

Gezdim Gördüm kategorisine gönderildi | , , , , , ile etiketlendi | Yorum yapın

Gaya Restorant – Kore Yemekleri

Bloğumun gezdim gördüm kısmını uzun zamandır ihmal ediyorum. Hiçbir yere gitmiyor muyum? Elbette gidiyorum ama gittiğim yeri fotoğraflayıp yazmayı unutuyorum. Yani bir yere gittiğim zaman oranın keyfini ve sohbetin tadını çıkarırken zaman nasıl geçiyor anlamıyorum ancak oradan çıktıktan sonra geliyor … Okumaya devam et

Gezdim Gördüm, Kore kategorisine gönderildi | , , , , , , , ile etiketlendi | Yorum yapın